حریم خصوصی

مرکز آموزشی پویان علم با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای سفارش، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کابران ارائه دهد. برای نمونه می‌توان به اطلاعاتی مانند ایمیل، شماره همراه، نام و …  اشاره نمود. لازم به ذکر است تمام مکاتبات مرکز آموزشی پویان علم از طریق ایمیل و شماره همراهی که مخاطب در پروفایل خود ثبت می‌کند صورت می‌گیرد.

مرکز آموزشی پویان علم برای اطلاع رسانی جشنواره‌ها، انتشار آموزش‌های جدید و … برای مخاطبان سایت ایمیل یا پیامک ارسال می‌کند. در صورتی که مخاطب تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها نداشته باشند می‌توانند با استفاده از لینک مربوط به لغو اشتراک خبرنامه موجود در انتهای ایمیل دریافتی، اقدام نمایند.

مرکز آموزشی پویان علم جهت بهبود سرویس‌دهی و شخصی‌سازی هر چه بهتر سامانه و وب‌سایت و ارائه خدمات اختصاصی‌تر به کاربران خود اطلاعاتی را از کاربران خود در قالب‌های مختلف دریافت می‌کند که بصورت کلی به سه روش زیر صورت می‌پذیرد:

  • دریافت اطلاعات از وب سرور (سرویس‌دهنده سامانه)
  • دریافت اطلاعات از طریق Cookieها (اطلاعات مرورگر شما)
  •  دریافت اطلاعات از طریق درخواست مستقیم از کاربران

این اطلاعات شامل موارد زیر می‌باشد:

  •  آدرس آی‌پی کامپیوتر کاربران
  • آدرس اینترنتی سایتی که از طریق آن کاربران وارد سایت نســـام می‌شوند.
  • تاریخ و زمانی که کاربران وارد سایت نســـام می‌شوند و مدت زمانی که در سایت هستند.
  • نام و نسخه سیستم‌عامل و مرورگر اینترنتی کامپیوتر کاربران
  • صفحاتی از سایت که توسط کاربران مشاهده می‌شود
  • نوع مرورگری که استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است، حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده مخاطب می‌باشد و لذا برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. مرکز آموزشی پویان علم هویت شخصی مخاطبان را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند.

این اطلاعات توسط مرکز آموزشی پویان علم برای اهداف درون سازمانی و به منظور تحلیل رویه‌ها و فرآیندها و رفتار مشتریان جهت بهبود وب‌سایت و خدمات نســـام مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مرکز آموزشی پویان علم برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه مخاطبان فراهم آورد.

سازمان‌های پیشرو و هدفمند با آموزش‌های سازمانی مرکز آموزشی پویان علم، فرصت رشد و ارتقای مهارت را برای کارکنان خود فراهم ساخته‌اند.